Antonis besøger roklubber i Danmark!

18. oktober 2019 17:46 , af Kjeld Bertelsen

Antonis Gkikas, vores nære samarbejdspartner, og manager på Hotel Taverna Romvi, kommer på besøg i Danmark, men det er ikke for at lære at ro, selvom han besøger to roklubber.

Middelfart Roklub, vil torsdag den 21. november fra kl. 17 til 20, være vært ved et arrangement, hvor du kan møde Antonis. Der er mulighed for at bestille en sandwich med øl/vand inkl. kaffe og kage for DKK 50,00.

Gefion Roklub, vil fredag den 22. november fra kl. 17 til 20, være vært ved et arrangement, hvor du kan møde Antonis. Her er der mulighed for at bestille ost/pølse/grønt for DKK 40,00, og der kan købes øl/vand for DKK 10,00. Dertil bliver der lavet kaffe og the.

Repræsentanter fra bestyrelsen vil også deltage, som sammen med Antonis glæder sig til at møde rigtig mange medlemmer, og få en god snak om fremtiden for Tolo Roklub.

Du tilmelder dig i Aktivitetskalenderen på denne side: https://www.toloroklub.dk/aktiviteter

Her angiver du også, om du ønsker at få noget at spise. Betaling foregår i respektive roklubber efter anvisning.

Sidste frist for tilmelding er søndag den 17. november kl. 23.

Vi glæder os til at se dig! :-)