Betal nemt og sikkert med Dankort!

7. november 2019 18:46 , af Kjeld Bertelsen

Tolo Roklub tager nu imod Dankort betaling ved indmeldelse i roklubben. Det er også muligt at indsætte dine Dankort oplysninger under din profil, i øverste højre hjørne, så dit årlige medlemskontingent automatisk kan blive trukket. Du vil naturligvis blive informeret inden det sker, hvor du har mulighed for at annullere din betaling.

Vi gemmer ingen kortoplysninger, hverken hos os selv eller hos Memberlink. Alle kortdata, både ved straksbetaling, og ved automatisk træk, gemmes hos DIBS, som er en af de største udbydere af betalings gateways.

I 2020 bliver der udstedt fakturaer på deposita og bådlån, som også kan betales med Dankort, men det bliver udvidet til at omfatte flere andre kreditkort typer, som f.eks. Mastercard.

Det betyder at administrationen fremover bliver meget lettere for vores kasserer, så vi håber rigtig mange vil benytte sig af denne betalingsform.