Reservation af både (ej medlem)

Betingelser og vilkår

Tolo Roklubs både er to-årers langturs-inriggere, syv stk. med dobbelt skrog (Slagelse-både) og fem stk. kulfiber/glasfiber-både med enkelt skrog. Ni havkajakker af plast med enkelt skrog. To af inriggerne og en havkajak ligger reserveret som reserve.
Bådene tildeles i den rækkefølge reservationer modtages.

OBS!
Du skal selv tjekke, om det ønskede antal både er ledige i kalenderen!

• Inrigger 2+ bådlån DKK 1.500,-/uge - depositum DKK 750,-
  • Havkajak bådlån DKK 500,-/uge - depositum DKK 250,-

Båd(e)/havkajak(ker) reserveres ved at udfylde og sende formularen her på siden, derefter modtager du indenfor en til to dage en faktura på depositum. Vælger du at betale med Dankort, bliver din betaling registreret med det samme. Du kan også vælge at betale med FIK (Fælles Indbetalings Kort).

Tjek venligst navn, år/uge på fakturaen. Det er holdlederen som modtager fakturaen.

Når depositum er modtaget, skrives reservationen i kalenderen.

Du har disposition over båd/havkajak fra søndag kl. 7:00 til lørdag kl. 17:00.

Ca. 4 mdr. før turen modtager du faktura på restbetaling. Restbetaling og underskrevet bådreservationskontrakt, skal være modtaget af Tolo Roklub senest 1 mdr. før turens påbegyndelse.

Hent og læs venligst "Bådreservationskontrakt" som PDF her!

Du skal være logget på hjemmesiden som medlem, for at få adgang til Reservationskalenderen, og Aktiv medlem af Tolo Roklub for at reservere både!

Du kan melde dig ind her, og få adgang med det samme: https://www.toloroklub.dk/indmeldelse